کسانی که این کادر فنی را انتخاب کردند باید پاسخگوی حذف باشند
91797
 درخشان: تیم امید به سواد فنی مربیانش باخت !
10 مهر 1402 19:15
آرش جعفری -  سرمربی سابق پرسپولیس و تیم ملی نوجوانان ایران عقیده دارد تیم امید به رغم اینکه بازیکنان خیلی خوبی داشت به خاطر برنامه نداشتن و تاکتیک از گردونه مسابقات حذف شد.

روزنامه گل

حمید درخشان که به عنوان سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران سابقه صعود به جام جهانی را دارد بعد از حذف تیم امید از بازی های آسیایی چین گفت: تیم امید خیلی بد بازی کرد و متاسفانه مقابل هنگ کنگ هچ تاکتیک و برنامه ای برای پیروزی نداشت. اصلا خوب بازی نکردیم و وقتی هم از این تیم عقب افتادیم فقط احساسی حمله کردیم. البته ازابتدا هم معلوم بود این تیم نمی تواند موفق باشد . این تیم در مقدماتی المپیک حذف شده بود و بدون روحیه و انگیزه به این مسابقات آمده بود. البته باید این را اضافه کنم که تیم امید ایران بازیکنان خیلی خوبی داشت و این بچه ها مقصر حذف نیستند بلکه سواد فنی مربیان درهمین حد بود و کمی به پیشرفت و تیم نکرد این تیم مشلک فنی داشت و برای همین حذف شد.درواقع تیم امید به سواد فنی مربیانش باخت !

درخشان در ادامه در خصوص اینکه نبود بازیکنان پرسپولیس چقدر تاثیر داشت گفت: نبود بازیکنان پرسپولیس هیچ تاثیری نداشت . مگر این بازیکنان در مقدماتی المپیک کامل بازی کردند؟ نه بازی نکردند آنجا هم ذخیره بودند و مربی تیم امید از آن ها بازی نگرفت. درثانی تیم امید نام 50 بازیکن را برای مسابقات رد کرده بود. این تیم 47 بازیکن خوب دیگر داشت پس برای شکست بهانه نیاوریم.

درخشان درمورد اینکه به غیر از سرمربی و کادرفنی چه کسانی در این شکست سهیم هستند و باید پاسخگو باشند گفت: مطمنا کسانی که این کادر فنی را انتخاب کردند باید در کنار کادرفنی پاسخگو باشند. چون آن ها فکر می کردند با این انتخاب تیم نتیجه می گیرد ولی درعمل این تیم خیلی ضعیف کار کرد آن هم به رغم اینکه بازیکنان خوبی داشت. متاسفانه تا به حال به هنگ کنگ نباخته بودیم که حالا به آن ها هم باختیم. آن هم تیمی که بدون امتیاز به مرحله دوم صعود کرده بود!

درخشان درادامه درخصوص بازیکنان تیم امید گفت : متاسفانه یک نسل دیگر جوانان این فوتبال سوخت. لذا از همین امروز باید این بازیکنان را حمایت کنیم و به آن ها درباشگاه ها اهمیت بدهیم تا باعث رشد و پیشرفت فوتبال درسال های آینده باشیم.

درخشان درخصوص بازی الدحیل و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی سختی پرسپولیس در پیش دارد. تیم الدحیل بازیکنان بزگی دارد و مهمتر از همه اینکه آنها در کوران مسابقات لیگ قطر هستند و به قولی هماهنگ تر و آماده ترند. اما پرسپولیس هم بازیکنان خوبی دارد و من شنیده ام که ستاره های پرسپولیس به این بازی می رسند برای همین ما هم حریف بزرگ و خطرناکی برای الدحیل هستیم. ما یکبار در ورزشگاه آزادی که خودم سرمربی تیم بودم آن ها را با 3 گل شکست دادیم. بنابراین این قدرت و توان را داریم که بازهم آن ها را شکست دهیم چه بسا که چند بار آن ها را برده ایم. فقط باید کمی باهوش باشیم و یک بازی منطقی و به دور از احساس انجام دهیم. من عقیده دارم پرسپولیس به رغم سخت بودن بازی می تواند با کسب امتیاز حتی برد به تهران برگردد.

#حمید درخشان #پیشکسوت پرسپولیس #پرسپولیس #تیم ملی امید #اختصاصی گل #آرش جعفری
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها